Компанія здійснює повернення та обмін усіх категорій товарів тільки належної якості протягом 14 днів з дня купівлі (не враховуючи дня купівлі).
Компанія не здійснює повернення та обмін товарів не належної якості.
Строки повернення або обміну товару
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
У випадку повернення товару гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві на протязі 7 календарних днів. Сума, сплачена за товар, повертається в той самий спосіб, в який її було внесено.
Зворотня доставка товарів, які підлягають поверненню, здійснюється за рахунок покупця.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був вживанний і не має ознак пошкодження пакування;
- товар повністю укомплектований і збережена упаковка;
- збережені всі ярлики і маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо на склад:
- сконтактувати з нами і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення (mons.kyiv@gmail.com, 097 686-04-06, Viber, Telegram);
- вказати причину повернення або обміну;
- надати чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою;
- принести куплений товар відповідного товарного виду, тобто не битий і не пошкоджений, а також із не пошкодженим пакуванням.
вул. Машинобудівників 5А,
Чабани,
Київська область,
08162
Україна
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по пошті:
- сконтактувати з нами і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу (mons.kyiv@gmail.com, 097 686-04-06, Viber, Telegram);
- адреса відправки: смт Чабани, Нова пошта 1, Вершицький Олег
- вказати причину повернення або обміну;
- вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою;
- відправити куплений товар відповідного товарного виду, тобто не битий і не пошкоджений, а також із не пошкодженим пакуванням.
Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає.
При поверненні/обміні товару належної якості грошові кошти за доставку і пересилання не повертаються. Таким чином, усі витрати за повернення та/або обмін товару належної якості несе покупець.
Підстави для відмови в поверненні та обміні:
- товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
- минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів